Dark cloud vs. Light cloud


Z taką myślą szłam do fryzjera. Dosłownie.
Po ponad roku posiadania blondu na głowie postanowiłam zejść na brąz, dając przy tym odpoczynek swoim włosom. Rezultat? Naprawdę zadowalający i taki jak chciałam. 
Mam szczęście co do fryzjerów xD
Na przyszłość..nigdy nie czekajcie na farbowanie z wielkimi odrostami, szczególnie jeśli nie dorównujecie koloru do farbowania, a zmieniacie całość. Miałam już spore, ostatni raz byłam w styczniu, a mój blond był wręcz platynowy.
Ale zacznijmy może od mojego koloru naturalnego. 

Długo nie farbowałam. Jedynie je ścinałam, ale od małego chciałam mieć blond, taki ładny jasny blond, taki jakie mają lalki Barbie (tak, Ayame i lalki barbie i jej marzenia o włosach). Miałam dwa razy kilka kolorowych pasemek.


listopad 2010
lipiec 2010

 Zaczęłam jednak farbować na niby jasne brązy, farbować to za mocne określenie, raczej używać resztek farby mamy, po jakimś czasie używałam miodowych blondów, gdzie byłam rudawa xD

kwiecień 2012
Potem trafiła sie jakaś ładniejsza farba (większość zmywa się u mnie na rudawy/żółtawy kolor :<)

sierpień 2012
styczeń 2013

Od marca 2013 zaczęłam farbować u fryzjera podejmując decyzję przejścia na blond.

marzec 2013
czerwiec 2013, potem zrobiłam sobie różowe końcówki KLIK

sierpień 2014
październik 2013

styczeń 2014

Do fryzjera poszłam z takim czymś:
kwiecień 2014

maj 2014

Podoba się Wam moja zmiana? Dopiero po 2/3 dniach przywykłam, że w lustrze nie ma blondyny, a jest brunetka xD to była dziwna zmiana, ale pozytywna. Podoba mi się kolor jaki uzyskałam, a wzorowałam się na tym zdjęciu. Jedna 'warstwa', ta dolna jest nieco ciemniejsza od reszty :3


Bardziej podobałam się Wam w jasnych włosach? Macie może jakieś spostrzeżenia co do malowania, dbania o włosy, swoje doświadczenia i rewolucje włosowe? :D
I planuję zrobić post ogólny o włosach, od dbania po dobór kolorystyczny~. Mam nadzieję, że spodoba się on Wam i pomoże :)
Baibai~


1 komentarze:

  1. Zdjęcie z października 2013 jest przeurocze ;A;
    W każdym kolorze było Ci ładnie,chociaż osobiście najbardziej podobałaś mi się w blondzie.~

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.