review ☆ Play therapy! Soft Clay Pack and Sleeping Pack

Witajcie, jako, że leżę chora to w ramach zabicia czasu zabiorę się za notki. Przyszła w tym tygodniu do mnie paczka od Beautynetkorea.com. W niej jak zawsze trochę sypnęli różnymi gratisami. Pomyślałam sobie, że zacznę zamawiać różne rzeczy do wypróbowania, co mi szkodzi tak naprawdę.




Post trochę dziwny, ponieważ napisze go w różnych odstępach czasowych~
Przy poprzednim zamówieniu dostałam taki duecik: Soft Clay Pack i Sleeping Pack od Etude House. Są to próbki masek. Normalnie można je dostać w wielkich tubkach, takich w jakich dostępne są żele do mycia twarzy. Aktualnie jestem przed ich użyciem. Pierwszą używa się po oczyszczeniu skóry. Ma działać na pory oraz zapobiega wydzielaniu się sebum (idealnie dla mnie, mam nadzieję, że zadziała!).



właściwości:
- wygładza fakturę, 
- redukuje wydzielanie sebum
- oczyszcza skórę
- zawiera różne minerały pomagające w pielęgnacji skóry

użycie:
- na oczyszczoną skórę twarzy nanieść maseczkę
- zostawić na 10-15 minut, następnie zmyć ciepłą wodą
- używać najlepiej 1-2 razy w tygodniu.


Zaraz po zmyciu i osuszeniu skóry: twarz jest gładsza, a miejsce, gdzie miałam gojące się miejsce po jakimś małym pryszczu było lekko podsuszone, podobnie z takimi zmianami trądzikowymi, które ostatnio mi się pojawiły. Zobaczymy jak będzie rano. Teraz nakładam maseczkę na noc (aktualnie mam dwudziestą czwartą godzinę :D)
Wieczorem/po zmyciu makijażu: Skóra nadal gładka (chociaż nie wiem czy to też zasługa tej drugiej maseczki), tłuszczę się...może nieco mniej, myślę, że przy dłuższym stosowaniu wydzielanie sebum rzeczywiście by się zmniejszało. Mam zamiar to sobie zamówić~
Kolejny dzień, cały dzień bez makijażu, rano umyłam twarz jedynie mydłem: Skóra gładka, przetłuszczył mi się nos, lecz nie jest to bardzo widoczne.




właściwości:
- zapobiega wysuszeniu skóry
- robi twarz połyskującą i jakby wilgotną

użycie:
- jako ostatni etap pielęgnacji skóry nałożyć na twarz
- rano po prostu zmyć letnią wodą

Rano: w dotyku moja skóra jest taka fajnie elastyczna, gładka i w dotyku jakby była nawilżona żelem (ciężko mi to opisać...tak jakbym niedawno nałożyła jakiś preparat o żelowej konsystencji). Skóra rzeczywiście się błyszczy od niego. A po zmyciu znika to uczucie nawilżenia żelem oraz znika efekt błyszczenia, nadal jest elastyczna.
Wieczór, po zmyciu makijażu & kolejny dzień, cały dzień bez makijażu, rano umyłam twarz jedynie mydłem: skóra elastyczna i gładka, przyjemna w dotyku i taka fajnie mięciutka.


Na spróbowanie polecam właśnie zamówić sobie te próbki (są dostępne na beautynetkorea.com), głównie dla sprawdzenia czy kosmetyk i u was za pierwszym razem coś zadziała. Możemy też tak zrobić, że zamówię te próbki i będziecie mieć możliwość odkupienia ich ode mnie :3 Co wy na to? 

Piszcie w komentarzach czy jesteście chętni na takie coś. Baibai~





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.